8 ימים מדהימים ומלאי חוויות של משפחת נסירי ביער השחור

♦ נושאים שמוזכרים בפוסט ♦

שמונה ימים ביער השחור  |  משפחת נסירי

מאיפה ולאן תל-אביב-באזל     |     מקום הלינה  Haus Intlekofer בעיירה לנצקירש

אנחנו חודש אחרי, וזה הזמן לכתוב לכם את סיפור הטיול המדהים שלנו, למען אלו שמתכננים את היער השחור לקיץ הבא.
תודה לטל על הכל ולקבוצה המדהימה בפייסבוק.
אני רוצה לציין שכל מה שאני כותבת הוא מנקודת מבטי ודעתי בלבד. כל אחד מוזמן לקחת מכאן רק את מה שמתאים לו.

את הטיול לסוף אוגוסט סגרנו כבר בפברואר שעבר. אנחנו זוג, עם שני ילדים בני עשר וחצי וכמעט 6. הגענו ל-8 ימים.

נחתנו בבאזל ושכרנו רכב ביורופקאר, בצד הצרפתי.
לנו בעיירה המדהימה לנצקירש, שמצויינת לטיול כוכב. יש בעיירה 2 סופרים גדולים וזולים (לידל ושמידט).
יש בעיירה מסעדה איטלקית מדהימה, טעימה, זולה, עם תפריט עשיר מאוד- אל קרפצ׳יו.
היינו בצימר מדהים שאני מאוד ממליצה עליו. מאובזר בכל טוב, מרווח, נקי, מודרני, עם נוף מדהים, וחשוב מאוד: מקבלים את הכרטיס האדום.

את תכנית הטיול שלנו פירסמתי כאן לפני שנסענו, אך היו בה מעט שינויים שנבעו מאילוצים בזמן אמת.
אני חייבת לציין ש-8 ימים הם זמן קצר מאוד לשהות ביער השחור.
הטיול היה כמו מירוץ, על מנת להספיק כמה שיותר.
היו מעט מקומות שויתרנו עליהם, כדי לחזור לאטרקציות שאהבנו מאוד (כמו מגלשות טודנאו המדהימות).
האזור כולו מדהים ביופיו. אין מילים לתאר.

יום ראשון – הגעה לצימר, קניות , אגם טיטיזי, טיילת ושייט.

יום שני – מגלשות טודנאו, רכבל להר פלדברג ולתצפית, פארק טרמפולינות פאנדורנה, שביל אנטוני התרנגול (מקסים מקסים)

וסיום בבאד פרדייס.

יום שלישי – חבל אלזס – היינו בקולמר המדהימה ובריקוויר, שגם היא מאוד יפה, אבל אין הרבה מה לעשות שם.

כל העיירות הקטנות מאוד דומות. קראתי המון המלצות על עוגיות המקרון שבאזור הזה, ואני חייבת לומר שאצלנו בכפר סבא הן הרבה יותר טעימות (כולכם מוזמנים).ביקרנו בטירת או קניגסבורג המדהימה.

יום רביעי – פתחנו את הבוקר במגלשות טודנאו ומשם למפלי הריין . נכנסנו מטירת לאופן . המקום מדהים ביופיו.
משם לאי הפרחים מיינאו.
מפאת קוצר הזמן ויתרנו על העיירה שטיין אם ריין.

יום חמישי – פארק שטיינוואסן הנהדר ופרייבורג.
אני חייבת לציין שאני לא מבינה מה ההתלהבות מהשוק שם. לא ראינו בו שום אטרקציה מיוחדת.
גם לא מצאנו שום דבר מיוחד לקנות שם.

יום שישי – פארק אירופה. כל מילה נוספת מיותרת.
אסור לוותר שם על המתקן של ארתור ועל הוולטריום.
בהתחלה היה לנו קצת קשה להתמצא, אבל אחרי כשעה וחצי תפסנו את העניין.
השימוש באפליקציה של פארק אירופה מאוד עזר. המפות פחות ברורות.

יום שביעי – מפלי טרייברג – סיור בעיירה וחנות אלף השעונים, שעון הקוקייה בהורנברג, מוזיאון ניפוח הזכוכית בוולפאך (נסיעה ארוכה ומיותרת). אני חייבת לציין, שהדרכים שנסענו בהן ביום הזה היו הכי יפות מכל השבוע. גם את היום הזה סיימנו בבאדפרדייס.

יום שמיני – טיסה חזרה לארץ.

*אני חייבת לומר שבסופרים המקומיים מחירי השוקולדים היו רבע מהמחיר ששילמתי בדיוטי פרי וחבל שלא ידעתי את זה קודם.
*הפחידו אותי המון עם דבורים וצרעות, ובשטח לא ראינו הרבה כל כך.
*מזג האויר בשבוע שהיינו בו היה מצויין (עניין של מזל).

לסיכום- טיול מהנה, נוף מהמם, וכיף גדול לכל המשפחה.
חזרני עייפים (מאוד מאוד), אך מרוצים.
מוזמנים לפנות אליי בכל שאלה
טיול מקסים לכם.

התוכן הנ"ל נכתב ואושר לפרסום באדיבות המטיילים עצמם מתוך רצון לשתף את חוויותיהם מהיער השחור ולעזור לאחרים. סביר שנפלו טעויות ו/או שהדברים שנחוו אינם נכונים עוד, ועל הקורא לבדוק אותם לפני השימוש בהם. אין לכותב או לבעלי האתר אחריות כלשהי לנכונות התוכן או לתוצאות השימוש בו. השימוש במידע מהווה הסכמה לתנאי השימוש של האתר.
רוצים לשתף את הגולשים בטיפים והמלצות משלכם? לחצו כאן…