פארק הציפורים והקופים Vogelpark Steinen

פארק הציפורים והקופים ב- Steinen-hofen הוא פארק חביב ופסטורלי, שעל החיות העיקריות שמככבות בו אתם יכולים ללמוד דרך שם הפארק. גולת הכותרת של הפארק היא המופעים הנערכים בו. פעמיים ביום, בשעות 11:00 ו-15:30, מתקיים מופע עופות דורסים הנמשך כחצי שעה. במסגרת המופע מוצגים עופות שונים ויפים מאד (ההצגה בגרמנית, כך שסביר שלא תבינו מילה), כשהמדריכים משחררים את העופות. הם עוברים קרוב לראשי הצופים – כאן צפויות להישמע צרחות או קריאות התפעלות – ולחזור כמו בומרנג למאלפים. העופות עצמם יפים מאד, ועם סיום המופע אפשר להצטלם איתם.

בשעות 12:00 ו-16:00 ניתן להיכנס למתחם הקופים, אך ורק בנוכחות מדריך. כאן ניתן יהיה לצפות בקופים מסוגים שונים (וגם בטווסים) בסביבה בה הם חיים, להאכיל את הקופים במזון שמקבלים מהמדריכים, ובעיקר להסתובב ביניהם בלי כלוב מפריד – משהו שאנחנו לא זוכים לו דרך גני החיות למיניהם. זוהי חווייה משעשעת עבור הילדים והמבוגרים כאחד.

מעבר למופעים האלה מדובר בגן חיות די סטנדרטי, שאפשר לשוטט בו עם הילדים. מומלץ להגיע סמוך לשעות המופעים, לצפות בהם אחד אחרי השני, להסתובב קצת בין החיות ולהמשיך ליעד הבא. יש במקום גן משחקים חביב לילדים, ומזנון בו אפשר לרכוש נשנושים ושתייה.

גילאים: לדעתנו מופע הציפורים מתאים לגדולים יחסית (גילאי 9-12), כי הקטנים עלולים להשתעמם מהר יותר. בכל מקרה מומלץ לצייד את הילדים בסבלנות: חלק מהם חושבים שהמופעים ארוכים מדי, מה גם שהם בגרמנית. החלק של האכלת הקופים מתאים גם לקטנים יותר.

שעות פעילות: עונת התיירות בפארק היא בדר"כ מאמצע חודש מרץ עד תחילת נובמבר. לאורך העונה האתר פתוח מדי יום בשעות 10:00-17:00. בימי ראשון ובחגים מקומיים שעות הפתיחה ארוכות יותר.

מחירים (2019): מבוגר – 19 יורו, ילדים בגילאי 4-11 – 10 יורו. ילדים עד גיל 4 נכנסים חינם, וכן ילדים עד גיל 11 בדיוק ביום ההולדת שלהם. יש הנחות קלות לגמלאים מעל גיל 60 ולנכים בהצגת תעודות מתאימות.
(יש להם גם כרטיס משפחתי מוזל אבל הוא מיועד ל-2 כניסות, וכמובן גם כרטיס עונתי – אבל אלו פחות מתאימים תיירים שמגיעים לזמן קצר).

הערות מזג אוויר וכלליות: האתר אינו פתוח לכל אורך השנה, ועלול להיסגר כאשר מזג האוויר סוער (בעיקר בחודשים מרץ ואפריל).

הגעה: ברכב, עולים על כביש A98 ויוצאים ביציאה Lorrach Mitte (Lorrach Centre). כשמגיעים לרמזור פונים שמאלה לכיוון של Schopfheim/Donauschingen. אחר כך עוקבים אחרי השילוט. בסמוך לכניסה יש חניה חינמית המאכלסת עד -350 מכוניות ו-15 אוטובוסים.

קישור ל-Google Maps

כרטיסי הנחה: פארק הציפורים והקופים כלול בכרטיס היער השחורבכרטיס היער השחור. הכרטיס מקנה כניסה לאתר ואפשרות לצפות במופעי הציפורים והאכלת הקופים. לדעתנו מחירי הפארק יקרים ביחס לתמורה שלו, ובכלל, כך שאנחנו ממליצים להגיע אליו אם אתם מצוידים בכרטיס היער השחור, והאם הוא משתלב בתכנית הטיול שלכם.

 

לאתר האינטרנט של הפארק…

 

Subscribe
Notify of
1 תגובה
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Rax
20 ביולי 2022 13:02

לא מומלץ, כשחם מופע הציפורים מבוטל, אין הודעה מראש, מחיר הכניסה מאוד גבוה.
בגדול, בחודשי הקיץ סביר שלא יתקיים מופע הציפורים, חבל על הנסיעה והכסף