בית הפוני ו-הבית על הנחל

2 דירות סטודיו מקסימות לנופש במיקום מעולה בדרום היער השחור, 
בבעלות ישראלית ובמחירים הוגנים.



עדכון:

הצימרים הללו נסגרו בתקופת הקורונה, ולא ניתן להזמין בהם יותר אירוח!

הצעות מעולות נוספות לצימרים אחרים ביער השחור יש כאן…


 

 

דירות נופש black forest

בחלק הדרומי של היער השחור, בעמק ירוק עם מרחבי מספוא ודשא, שוכנת עיירה בשם לנצקירש (Lenzkirch), אשר מעבר ליופייה היא מפורסמת באחוז החמצן הגבוה שיש בה – שילוב של מיקום, צמחייה וזרימת אוויר – ושואבת אליה מבקרים ואורחים רבים.
חלק גדול מתושביה הקבועים (בעלי הדירות) אינם נמצאים דרך קבע בעיירה ודירותיהם מושכרות לתיירים הרבים שפוקדים את האזור. כמו כן במקום אתר קרוואנים וקמפינג גדול. לכן למרות גודלה יש במקום מגוון מסעדות טעימות וטובות, חנויות ומרכולים זמינים וקרובים הרגילים באירוח תיירים. 

מיקום הדירות בעיירה זו נבחר בקפידה ובעין ישראלית – אם תחפשו את 'לב העניינים' של היער השחור תגיעו לאזור זה, שעה נסיעה מפארק אירופה, שעה ממפלי הריין, שעה פלוס משדות התעופה בזל, באדן באדן וציריך, ובמרחק 10 דקות מאגם טיטיזי ופארק המים בד פרדייז המפורסם.

למשפחות או הזוגות שמגיעות בחורף, אתר סקי מקומי במרחק 5 דקות נסיעה ופארק גלישה במגלשות – מדהים במגוון סוגי המגלשות ואיכות האתר – 15 דקות. האורחים זוכים לטיפים, הדרכה והמלצות על בסיס הניסיון הרב שנצבר.  

הדירות

הבית על הנחל ובית הפוני – נמצאות במרחק אווירי של 300 מטר אחת מהשנייה (2 דקות נסיעה או 5 דקות ברגל). גם כאן הבחירה בדירות אלו נעשתה במחשבה ישראלית ובמטרה לאפשר שהייה לתקופה ארוכה של שבוע-שבועיים במחיר סביר הכולל את השימוש בכרטיס היער השחור הגבוה (הכרטיס האדום)

הדירות הינן דירות סטודיו נוחות – כ-45 מ"ר כל אחת, המאפשרות שהיית זוגות ומשפחות עם עד 3 ילדים בכל הגילאים באווירה פתוחה ומאחדת. המטבח מאובזר וכולל תנור, כיריים חשמליים, מיקרו ואובן טוסטר מאפשרים הכנת ארוחות מכל הסוגים וכל הטעמים. שירותים ומקלחת מרווחים וכן מכונת כביסה, משלימים את המרחב הדירתי.
למגיעים עם תינוקות ופעוטות, יש עריסה וכיסא אוכל  ,לדירות חניה צמודה.

את הדירות משלים הפן הישראלי: ניתן למצוא בדירות קפה שחור של עלית, נס קפה, שוקולית ושוקולד השחר. ספרי ילדים ומגזינים בעברית ומשחקי קופסא לשעות הפנאי. 
נוהל ונוהג שיזמה אחת המשפחות נקרא "לא חבל על" – מוצרים שנרכשו ע"י המשפחות ולא נעשה בהם שימוש ואו בעלי תפוגה ארוכה, אינם נזרקים ועוברים למשפחה הבאה כנ"ל לגבי סבונים שמפו ומרכך שכן לא ניתן להעלותם לטיסה חזרה. הרעיון זכה להצלחה רבה ואומץ על ידינו.

בית הפוני

נקרא כך בגלל סמיכותו לחוות סוסי פוני.
במקום מסתובבים גם סוסים רגילים באופן חופשי אשר בהם ניתן להתבונן מקרוב, פרות וכבשים רועים בשדות הירוקים הניבטים ממרפסת הדירה וכן מהדירה עצמה עם חלון ברוחב המרפסת, לעיתים בזמן ארוחת הבוקר בשולחן המרפסת מגיעות הפרות ממש עד למגע וליטוף שכן הדירה ממוקמת בקומת הקרקע בבניין.
גם כאן הדגש על חלל מגורים גדול הסמוך למטבחון ומאפשר שהיה לעד 5 נפשות במיטות וספות שנפתחות בהתאם. ממש בסמוך במרחק הליכה של דקה נמצאת מסעדת "רוביל" מסעדה מעולה לא יקרה עם תפריט ילדים (לא מובן מאליו בגרמניה) ובפתח המסעדה גן משחקים עם מגלשות, נדנדות ומכוניות פדלים, ממש כיף.

הבית על הנחל

נקרא כך משום סמיכותו לערוץ נחל זורם בתוך סבך עצים ושיחים ירוקים. הדירה נמצאת בקומה השנייה בבית דירות כפרי, גם פנים הבית עם שיפוע הגג, ציפוי העץ וחלונות הגג נותנים לו אופי כפרי מקומי. הבית נרכש מזוג מוזיקאים מבוגר אשר השאירו את כל חפציהם במקום, החלטנו להשאיר את רוב הדברים במקומם ולתת תחושה חמימה בצד סקרנות לדברים שנשתמרו לאורך השנים. גם על הקירות הושארו הפרטים כפי שהיו, ניתן לראות שעון מטוטלת ישן (תקין ועובד אך עצרנו אותו בגלל רעש התקתוק בתוך השקט שמסביב), כמו גם כובע פונפונים – סמל היער השחור – הבית ממוקם סמוך לשבילי הליכה ורכיבה על אופניים המוליכים אל מרחבים ירוקים.

אורחי הדירות יזכו לקבל את כרטיס היער השחור הגבוה (הכרטיס האדום) במתנה, הכרטיס מאפשר כניסה ללא כל עלות לעשרות אטרקציות באזור וחוסך הרבה מאוד כסף, בין המקומות האהודים על הישראלים: פארק המים באד פארדיז, מגלשות טונדאו המפורסמות, פארק השעשועים שטיינוואסן, שייט על אגם טיטי (Titisee), גלישה על גלשן "סאפ" בטיטיזי או באגם שלוכזה, פארק המים הפתוח "אקווה פארק" ששוכן בצמוד לאגם שלוכזה, פארק החבלים פלדברג, רכיבה על סוסים בפלדברג, מוזיאון הטבע בהר פלברג ועוד ועוד (ישנם שינויים קלים בסוגי האטרקציות משנה לשנה). בדירות יש אינטרנט אלחוטי איכותי יותר מרוב מה שתמצאו ביער השחור (תקשורת קווית עד הבית).

  • המחיר לכל דירה הוא 110 יורו ללילה + מס מקומי (המחיר כבר כולל ניקיון, מים, חשמל וכד').
    אספקת כלי מיטה ומגבות – 60 יורו תשלום חד פעמי לכל התקופה.
  • מינ' הזמנה – 7 לילות (בחורף 3)

גולשינו מספרים ש…

הבית על הנחל

יהודה
קרא עוד
המארח היה מושלם, קיבלנו את כל המידע הדרוש על הדירה ועל האזור וטיפים לנחיתה רכה. המיקום נהדר ובקרבה לרוב האטרקציות שבאזור, מתאים למטיילים בטיול כוכב. הדירה קטנה ונוחה והרגשנו בבית.
אנונימי
קרא עוד
השהייה בדירה זכורה לטוב, היה מואר ושקט, ומספיק בשביל 5 אנשים. המטבחון היה מצויד ולא היה חסר לנו כלום, האמבטיה מרווחת ונוחה. יצאו לטיול רגלי קצר ביער ממש מהדירה בלי לשום מקום, תודה!
דוד חי וקורל עובדיה
קרא עוד
ישנן הרבה מאוד המלצות כאלו ואחרות על לינה באזור היער. כשתכננו טיול משפחתי ליער התחלנו את התכנון 3 חודשים לפני מסלולים אטרקציות וכ״ו - אחת הדילמות היתה היכן לגור כדי לצאת לטיול כוכב טוב. חיפשנו בהמון אתרים וקבוצות המון המלצות ומלונות וצימרים ועוד, ופתאום צצו לנו מול העיניים צימרים ישראלים ״הבית על הנחל״ ו״בית הפוני״ ובדיוק כמו בתמונות הכל היה פשוט מושלם. האירוח היה קסום אנחנו התארחנו בבית על הנחל כשישנם חלונות אלכסוניים המשקיפים לשמיים, יצא לנו להיות ממש לפני שבועיים כשירד שלג והילדים התעוררו כששלג על החלון מעל ראשם (פשוט קסום) התעוררנו לצלילי שלמה ארצי בפטיפון (אוי כמה שהתגעגעתי לצליל העמוק של הפטיפון). הבעלים היה זמין 24/7 לכל שאלה או בעיה שלנו. המיקום בלנצקירש מדהים - עיירה קסומה ושקטה כאשר מאחור יש בית חווה ישן עם כבשים ונוף מהמם (ואחרי יום של טיול ונסיעה הכי טוב להיות קצתת מרוחק מההמון המתויר). היה לנו טיול פשוט קסום והרבה בזכות החזרה בסוף כל יום לפינה ישראלית חמה. אני יודע שיש המון המלצות ולפעמים נוטים לחשוב שחלק מההמלצות ניתן בכלל על ידי מקדמי המכירות אך לא כך הדבר במקרה זה. מומלץ בחום !!!
ארז
קרא עוד
מקום שקט וקסום שנמצא ממש קרוב לאטרקציות של החלק דרום היער השחור. בעל הבית היה שירותי ואדיב וגם עזר לנו עם מידע חשוב לטיול שלנו ביער השחור, מה שמאוד עזר לנו בקביעת המסלול. השכירות כוללת את הכרטיס היער השחור הגבוה - האדום שהוא כרטיס הטבות מאוד משתלם. בקיצור אם בא לכם ראש שקט אז הבית ליד הנחל זו בחירה טובה 🙂
משפחת רוזן-זורע
קרא עוד
Trulli
טלי אברסס-אסס
קרא עוד
למשפחות המחפשות לינה בדרום היער השחור אני רוצה להמליץ על צימר בלנקריץ "הבית על הנחל" המנוהל ע"י שלמה. איש נעים, אמין ואכפתי שליווה אותנו משלב התכנון ועד לסיום הטיול. הצימר נמצא באזור שקרוב לכל האטרקציות (עד שעה וחצי נסיעה) בעיירה ציורית. בצימר יש את כל מה שמשפחה צריכה (מקרר, תנור וגז וכד' וגם ספרים וחוברות בעברית). והלינה במרחב אחד גדול היתה נעימה ומהנה כמשפחה והעצימה את תחושת הביחד בטיול. בנוסף, היתה חוברת עם המון טיפים שימושיים על אתרים, סופרמרקטים, מרחקי נסיעות לאתרים השונים וגם לאמא דאגנית כמוני רשימה של רופאים עם כתובות וטלפונים. בנוסף, יש אישה מקומית שאחראית על הצימר וגם אליה ניתן לפנות בעת הצורך. המחיר הגון וסביר. ממליצה בחום ורוצה להודות לשלמה על היחס הטוב והלווי המקצועי.
הקודם
הבא

הבית על הנחל

חבי
קרא עוד
הדירה מומלצת בגלל המיקום שלה. מעניקה הרגשה חמה וקל לצאת ממנה לטיולים ביער השחור. אוקטובר 2016
קתרין
קרא עוד
הדירה פונקציונלית ונקייה. הביקור היה מעולה. אוקטובר 2016
מירב שער מכלוף
קרא עוד
הבוקר חזרנו מטיול ביער ורוצה להמליץ על מקום הלינה "בית הפוני" השייך לישראלי. הדירה ממוקמת במקום מצויין - קרובה לרוב האטרקציות, מצויינת ונקיה, ומאובזרת במוצרים מהארץ (ספרים, שוקולד השחר,שוקולית ועוד) וכמובן מספק את הכרטיס האדום... ממליצה בחום
הקודם
הבא

והנה מתנה מבעלי הדירות עוד לפני שבאתם ללון בהן:

המלצה על 10 האטרקציות המובילות בכרטיס היער השחור הגבוה (הכרטיס האדום)

כרטיס היער האדום הינו כרטיס הנחות שמקנה כניסה חופשית יום יומית לכ-100 אטרקציות באזור היער השחור. הכרטיס הינו אישי וניתן ללא עלות למשפחות המתארחות מעל יומיים בצימרים שחברים באיגוד (ובהם בית הפוני והבית שעל הנחל…).

החסכון משימוש בכרטיס יכול לנוע בקלות בין 300 ל-400 יורו למשפחה, ואף יותר בהתאם לשימוש.

מאחר וחלק מהאטרקציות מתייחס לסקי בחורף וחלק לפעילויות פחות רלוונטיות ומעניינות את הקהל הישראלי ריכזנו עבורכם את הפעילויות השוות. הנתונים הרשומים נכונים לעונת 2017, וייתכנו שינויים במחירים ובשאר פרטים שיש לבדוק מראש. הכרטיס מאפשר כניסה ושימוש במתקנים בהתאם להנחיות ולהוראות שיינתנו בכניסה לכל לפעילות.

הכרטיס האדום
הכרטיס האדום (או בשמו הנכון "כרטיס היער השחור הגבוה")
  1. פארק המים באד פרדיז (Badeparadies) –  פארק מגלשות מים מדהים עם מגוון  מגלשות אקסטרים ומגלשות לכל הגילאים, ממוקם בסמוך לעיירה טיטיזי, מחולק לשלושה אגפים: א) המגלשות, ב) ספא מקורה עם בריכות מחוממות ומתקני ספא (מעל גיל 16), ג) סאונות בערום. מחיר כניסה למבוגר (מעל גיל 16) 14 יורו ולילד ולילד 11 יורו, הכניסה היא לשעה וחצי, וניתן להיכנס עם הכרטיס כל יום ללא הגבלה. השימוש בכרטיס חוסך למשפחה ממוצעת כ60 יורו לכל כניסה. משפחות רבות נוהגות לסיים כל יום טיול בכניסה לפארק.
  2. מגלשות טונדאו (Todtnau) שלושה ק"מ של סלאלום במורד תלול במגלשה מהירה, אך עם יכולת שליטה על בלם היד, בנוף מרהיב למרגלות עיירת הסקי טונדנו. מחיר למבוגר 9 יורו וילד 7.5 יורו, חיסכון משפחתי של כ40 יורו.
  3. פארק שטיינוואסן (Steinwasen Park) – פארק שעשועים מרהיב בעמק ירוק ובריכות מים, עם רכבות הרים, מגלשות אבובים, גשר תלוי, גן חיות קטן וסרטי תלת מימד, זהו לא תחליף לפארק אירופה אך בפרוש שווה ביחוד לילדים מגיל 5 עד 15. 19 יורו למבוגר ו16 יורו לילד, חיסכון משפחתי של כ85 יורו.
  4. שייט באגם טיטיזה – השכרת סירות מנוע, פדלים, או שייט משפחתי על האגם. השכרת סירה כ20 יורו למשפחה.
  5. פארק חבלים – סבך חבלים התלוי בגובה צמרות העצים בכניסה להר פלדברג ( מצד שמאל בדרך לשביל אנטוני התרנגול). חוויה אתגרית ומרתקת. 19 יורו למבוגר, 16 יורו לילד. חיסכון של כ80 יורו.
  6. רכיבה על סוסים – בהר פלדברג, סוסי פוני מגזעים שונים.
  7. מוזיאון הטבע בהר פלדברג – אומנם בגרמנית, אבל בחינם ובין כה אתם כבר שם.
  8. סאפ ושייט באגם שלוכזה – ניתן להשכיר סאפ (גלשן המותאם לעמידה) לחצי שעה של שייט על אגם שלוכזה, חוויה יוצאת דופן, להביא בגד ים.
  9. חוף אקווה פאן באגם שלוכזה – מומלץ ביום חם, יש מגלשה גבוהה, בריכה ובריכת פעוטות, צמוד לשייט על האגם.
  10. מוזיאון מודלים של רכבות – ממש בסמוך לאגם שלוכזה מגוון של רכבות "צעצוע" בתוך נוף מניטורי של היער השחור.

גם חשוב: כרטיס היער השחור מקנה שימוש חופשי בWiFi  "בתחנות חמות" באזור, זה אולי נשמע לנו מוזר, אבל באזור היער השחור אין קליטה וכמעט ואין תשתיות אינטרנט ציבורי. הנקודות החמות הם מרכזי התיירות בכל עיירה ועיירה.

פרטים נוספים על כרטיס היער השחור הגבוה (האדום) תמצאו כאן, תיהנו!!!



עדכון:

הצימרים הללו נסגרו בתקופת הקורונה, ולא ניתן להזמין בהם יותר אירוח!

הצעות מעולות נוספות לצימרים אחרים ביער השחור יש כאן…


Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments