כרטיס ההטבות של שטוטגרט – מידע מקיף והזמנה

כרטיס ההנחות לעיר שטוטגרט הוא כרטיס הנחות וכניסות, שבאמצעותו תוכלו לבלות ברוב האטרקציות הנמצאות בעיר יחד עם כל משפחתכם בחינם, או לחלופין לסעוד במסעדות איכותיות ולערוך שופינג בחנויות שונות- בהנחה. 
בין האטרקציות המגוונות בכרטיס תוכלו למצוא את מוזיאון מרצדס ,מוזיאון וירטמברג ועוד מוזיאונים, תיאטראות, חנויות, מסעדות שונות ומגוונות. כמו כן, הכרטיס מקנה לכם נסיעות בתחבורה הציבורית ברחבי העיר בחינם למשך הזמן שבו הכרטיס שלכם תקף. כרטיס זה הוא כרטיס ההנחות הרשמי של העיר שטוטגרט אשר מופעל על ידי לשכת התיירות של העיר שטוטגרט בגרמניה ומופץ בישראל על ידנו.

כרטיס העיר שטוטגארט- למי הוא מתאים? למשפחות/ לקבוצות מצומצמות המעוניינות להיכנס לאטרקציות המרכזיות בעיר שטוטגארט, תוך כדי חסכון כספי משמעותי, הגדל במידה ומתניידים בתחבורה הציבורית.

מבין האטרקציות שחלה עליהן הנחה עם הכרטיס…

גלישה ביער השחור

החלקה על הקרח

מתחם גולף

ארמון לודוויגסבורג

עולם הילדים

אוטובוס בכרטיס שטוטגרט

סיור באוטובוס קומותיים

מוזיאון מרצדס

יתרונות רבים יש לקניית הכרטיס בארץ מראש! •רק אצלנו תקבלו את כל המידע ויותר על כרטיס שוטטכארד בעברית. •החוברת היא תרגום לעברית מהחוברת הרשמית בגרמנית בתוספת מידע רב נוסף המגיע מנסיונינו העשיר ומהכרותינו רבת השניםם של גרמניה ככלל ושטוטגרט בפרט, ומפעילותנו הרבה בשיווק כרטיסי הנחות. •החוברת בעברית מחולקת לפרקים, כמו הפרקים של החוברת המודפסת המצורפת לכרטיס. תוכלו לפתוח את החוברת לקרוא את המידע בקישורים ובעזרת טלפון חכם או טאבלט לעקוב אחר הדברים במהלך הטיול או (אנחנו ממש לא ממליצים) להדפיס דפים במידה ותהיו מעוניינים בכך. •תוקף הכרטיס השנה הוא עד 31/12/17 ואת השובר לקבלת הכרטיסים בלשכת התיירות או במלון שבו אתם מתאכסנים תקבלו במייל למחשב שלכם, בו תוכלו להדפיס אותם בבית לפני הטיול. את הכרטיסים תקבלו בקופה בכניסה לעיר.

לרשימת האתרים בעברית הכלולים בכרטיס לשנת 2017 פיתחו את הקישור הזה: רשימת כל האתרים בכרטיס העיר שטוטגארט…

שימוש בכרטיס: כרטיס העיר שטוטגרט נמכר שהוא בתוקף למשך אחד מהבאים: 24/48/72 שעות. ניתן לרכוש כרטיס עם/בלי אופציה לתחבורה הציבורית.

עלויות הכרטיסים לשנת 2018

    כרטיס העיר שטוטגארט- המחיר לאדם
משך זמן הכרטיס מחיר לאדם ללא תחבורה ציבורית דמי הזמנה מחיר לאדם כולל תחבורה ציבורית בכל האזור דמי הזמנה
תקף ל- 24 שעות 15 יורו חינם 28 יורו 3 יורו
תקף ל- 48 שעות 22 יורו 2 יורו 39 יורו 4 יורו
תקף ל- 72 שעות 27 יורו 2 יורו 50 יורו 4 יורו

איך ניתן לברר עוד פרטים וגם לרכוש את הכרטיס?

פשוט מאוד > מלאו פרטיכם בטופס הקצר שלהלן, ונחזור אליך בהקדם למענה על שאלות והזמנה (הטופס חשוב כי לפי הפרטים נדע לענות על שאלות):

>> שימו לב: 1. מומלץ לרכוש את הכרטיסים מספיק זמן מראש כדי לקבלם לפני הנסיעה! 2. יש לך עוד שאלה? נשמח מאוד לענות לאחר מילוי הטופס – רק ככה נוכל לתת תשובות מדויקות לפי הנתונים שתזינו, תודה 🙂

[contact-form-7 id="5609" title="stuttcard"]