טיפים לחיפוש חבילת נופש ליער השחור

דיל ליער השחוררגע רגע, למה חבילת נופש / דיל?

תשובה מספר 1 – ממש לא כולם חייבים לרכוש חבילה / דיל. זוגות ומשפחות רבות רוכשות לינה, רכב וטיסות בנפרד (דרך תפריט שירותים והזמנות תוכלו לעשות את זה בקלות). בנוסף – רוב חבילות הנופש הן ל-6-8 לילות, מה שלא תמיד מתאים למטיילים שמזמינים הכל בנפרד ועצמאית.

תשובה מספר 2 – פשוט מאוד – זה חוסך זמן והתעסקות. אם לא בא לכם לטפל בהכל בנפרד, מה שלוקח יותר זמן לימוד וטיפול בהזמנות, אז זה יותר קל להזמין הכל בטלפון אחד מול אדם אחד, שדובר עברית, ויש לו ידע ניסיון רב בזה.

תשובה מספר 3 – לפעמים זה הפתרון האיכותי הזמין היחיד. מהניסיון שלנו, כבר באזור החודשים ינואר-פברואר נגמרים רוב מקומות הלינה למשפחות עם 3 ילדים ומעלה במיקומים המבוקשים, ואז הסיכוי היחיד כמעט למצוא משהו טוב זה דרך חבילות נופש / דילים.
הסיבה היא שהחברות והסוכנויות שבונות את החבילות הללו רוכשות מקומות לינה למשפחות מראש, ואז יש להן מה להציע בחבילה כשהאפשרות להזמין עצמאית כבר נגמרה מזמן…

תשובה מספר 4 – אם אתם מכננים טיול לכמה משפחות ביחד, או למשפחה אחת גדולה – אז בדיל \ חבילת נופש הסיכוי שתמצאו מקום לינה מתאים ונוח לכולם שגם יההי קרוב אחד לשני – גבוה הרבה יותר. בנוסף גם אדם אחד יטפל לכם בכל ההזמנות במרוכז – מה שמקטין זמן התעסקות וסיכון לטעויות. ולא פחות חשוב – כאשר אתם רוכשים הרבה דילים ביחד (כי אתם הרבה אנשים) – אז יש אפשרות להתמקח על המחיר מול הסוכן!

לא כל מה שמציעים לכם הוא איכותי – שימו לב!

חברות התיירות הגדולות בארץ, וגם חלק גדול מהסוכנויות הקטנות, מוכרות לעתים "דילים" שמקום הלינה בהם הוא בכלל מחוץ ליער השחור, ועוד קוראים לזה "ממוקם בלב היער השחור", או "רק 10 דקות ממרכז העיירה"! (איזו עיירה???)

למשל – אתם נוסעים עם ילדים ומציעים לכם מלון בבאדן באדן, ממש מיקום "מעולה"… (אם אתם זוג ומחפשים רק מרחצאות, קזינו ושופינג אז נגיד שזה אולי רלוונטי).
או – חבילה ללינה באזור הקייזרשטוהל, אזור מקסים שנמצא מערבית לעיר פרייבורג, אבל 'לא בדיוק לב היער השחור', אז אם אתם רוצים להתחיל כל בוקר, בנסיעה של כמעט שעה לכיוון היער – אז זה מיקום מעולה בשבילכם, ואם לא – שימו לב לקנות רק ממי שמכיר את האיזור.

נכון, מי שנזכר ברגע האחרון לא יכול להתפשר יותר מדי, ובסוף נהנים מאוד גם אם זה לא באמצע של האמצע. אבל, יחד עם זאת כדאי לנסות להיות חכמים מראש ולקחת את החבילות המתאימות ביותר אם אפשר, ובזה אנחנו רוצים לעזור לכם.

ברכישת דיל / חבילה יש לשים לב ל:

  1. מיקום שדה התעופה – ראו מידע נוסף על טיסות ליער השחור – כאן… עדיף קרוב, אבל לפעמים הטיסה בחבילה היא גמישה, ואם יש מקום לינה טוב, אבל טיסה רחוקה – כדאי להסתכל על התמונה הגדולה כי לשדה וחזרה זה פעמיים נסיעה בכל הטיול, ונסיעה ממקום הלינה זה כל יום פעמיים…
  2. מיקום הלינה – ראו מידע על איזורי לינה מומלצים כאן… עדיף קרוב לנקודות שבהן תבקרו בטיול. אם אתם עם ילדים – לרוב עדיף בדרום היער (תלוי במסלול שלכם כמובן), אפשר כמובן לנוע קצת מערבה או מזרחה, ואפילו לכיוון מרכז היער אם אין משהו בדרום.
  3. מספר הימים נטו – ליער צריך לפחות 6 או 7 ימים, ויש מה לעשות גם ב-12-14 ימים אם לוקחים בחשבון את כל האיזור שמסביב.
  4. מה כלול במחיר ומה לא – רק כדי שתעשו חישוב נכון, למשל: ניקיון, מס מקומי, חשמל, חניה וכד'

אפשר להזמין לבד! הנה רכב מכאן, טיסות מכאן ולינה מכאן

אז מה הלאה? אספנו עבורכם חבילת מעניינות שעונות על מרבית הקריטריונים שלעיל!

בעמוד הזה תמצאו אפשרות לקבלת הצעות לחבילות מעניינות ודילים טובים ממי שמבין בדברים הללו, ולא מנציגים ילדים שמעולם לא היו באזור (ויסלחו לנו אנשי המכירות של כמה מהחברות הגדולות).

מלון ביער השחור

Subscribe
Notify of
2 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
שמעון
10 באוגוסט 2015 0:04

שלום
אנחנו 2זוגות בשנות ה40, מתכננים טיול ליער השחור, באיזור החגים סוף ספטמבר עד תחילת אוקטובר,
אנחנו מתלבטים האם כדאי לקחת טיול מאורגן ל7 ימים, שכולל לינה א.בוקר, וסיור במקומות העיקריים ביער השחור,
או להיכנס לכל הסיפור הזה של שכירת מכונית, צימר ולארגן את כל המסלול, לבד על כל מה שכרוך בכך נ

תודה .

טל, צוות היער השחור
10 באוגוסט 2015 15:49
Reply to  שמעון

שלום שמעון
לדעתי טיול מאורגן אמנם אפשרי אך מחמיץ חלק מהקסם של האיזור, שהוא חופש, עצמאות, והרגשת הרוח של המקום.
יש חלופה נוספת שלא ציינת שזה להזמין חבילת נופש \ דיל ממקום מקצועי, אשר כוללת לינה, רכב וטיסה, בעסקה אחת פשוטה (לא בהכרח יקר יותר). ובנוסף לעשות פגישת תכנון מסלול וייעוץ אישי, כך שגם בזה לא תצטרכו לטפל הרבה.
מקווים שעזרנו (או נעזור)