ממינגן – נמל התעופה | ALLGÄU Airport Memmingen

Allgäu Airport Memmingenשדה התעופה ממינגן | Memmingen (קוד FMM) הנקרא גם Munich West – נמצא בדרום גרמניה באזור גאוגרפי בשם אלגוי, השוכן בין מינכן ליער השחור, במרחק של כשעתיים וחצי נסיעה מדרום היער השחור.
מדובר בנמל תעופה קטן
(ממש) שבעברו היה נמל צבאי ושהוסב בשלב כלשהו לשימוש אזרחי. ולאחרונה (אוקטובר 2018) חברת ריינאייר החלה לטוס אליו ישיר מישראל. כרגע המחירים טובים והנמל הפך לאופציה נוספת לנחיתה לטיול ביער השחור!

לגודלו המצומצם יתרונות וחסרונות.
יתרונות: נוח, מהיר, נעים (לא חוויה של שדה ענק ומבלבל).
חסרונות: אין מלאי ענק של השכרות רכב (אם כי 3 חברות זה לא מעט – ראו מידע בהמשך העמוד), אין מגוון טיסות גדול כך שאם פספסתם טיסה… יהיה לכם קשה למצוא טיסה חלופית.

>> לחיפוש טיסות לממינגן לחצו כאן…

 


נמ"ת ממינגן – מיקום ומידע נוסף

האם הוא מתאים לטיול ביער השחור?

כן, אבל…
'כן' כי הוא נוח, והטיסות זולות (כרגע), והוא נמצא במרחק סביר – כשעתיים וחצי מלב מהיער השחור.
'אבל' כי עדיין זה לא מאוד קרוב ויש עוד חלופות.

שימו לב גם שממינגן היא נקודה טובה ליציאה לטיול באזור המקיף אותה שנקרא Allgau – אלגוי, שמכיל נקודות עניין מגוונות, טבע מרהיב, אטרקציות לכל גיל ותשתית תיירותית טובה.
בנוסף – ממינגן היא נקודת נחיתה טובה לטיול בחבל טירול שבאוסטריה…

האם רק ריינאייר (Ryanair) נוחתים בממינגן?

ממש לא, אבל הם היחידים כרגע שטסים ישירות מישראל. בכל מקרה אפשר גם להגיע אליו בקונקשנים מנמלי תעופה אחרים.

שימו לב שכמו שנהוג בנמלים רבים אחרים – בטיסה חזור לארץ כל התהליך (בידוק והמתנה לטיסה) מתבצע בנפרד עבור הטיסה לישראל :-|, ולא ממתינים בדיוטי פרי המרכזי יחד עם שאר הנוסעים… 'הפיצוי' – WiFi מהיר בחינם ואזור המתנה יחסית נוח שגם יש בו קיוסק ייעודי למזון ומשקאות.
> לאתר Ryanair…
> להשוואת מחירים של טיסות ליער השחור…

 


השכרת רכב בממינגן – טיפים להזמנה ועוד…

כרגע פועלות בו 3 חברות השכרת רכב – Hertz, Europecar ו-Sixt (לשעות פעילות ומידע נוסף עליהן לחצו כאן…)

שימו לב לגבי חיפוש הרכב לפני ההזמנה – לפעמים קורה שבדיוק עם נחיתתכם מישראל אז התחנה סגורה או בהפסקה ואז ייתכן ושכשתחפשו מראש רכב להזמנה אז אתרי חברות ההשכרה יציגו לכם שאין בכלל רכבים זמינים, ולכן מראש בעת החיפוש נסו לדחות קצת את שעת האיסוף כדי לקבל תוצאות ואפשרות להזמין.
בנוסף – אם יש יותר מחצי שנה למועד הטיסה – ייתכן ועוד אין לחברות מחירונים ואז לא תקבלו תוצאות, המתינו קצת וחזרו לנסות בהמשך.

לגבי החזרת הרכב –
1. 
בזמן החיפוש וההזמנה – הזינו שעת החזרה מאוחרת יותר שבה התחנה פתוחה באותו היום ואז תקבלו תוצאות (דלפקי ההשכרה סגורים בלילה ולכן לא תקבלו תוצאות אם תזינו שעת החזרה 04:00, ובפועל לחברות ההשכרה לא אכפת שתחזירו את הרכב מוקדם יותר ממה שצויין בחוזה…).
2. את הרכב תחזירו כאמור לפנות בוקר כאשר תחנות ההחזרה סגורות, לכן את המפתח תשלשלו ל-Key Box שיש בתחנות ההשכרה, זו קופסת מתכת שאחרי שהכנסתם אליה את המפתח – לא תוכלו לגשת אליו שוב, אז בדקו שהרכב נקי ונעול לפני שתחזירו את המפתח (וכמובן וודאו מראש שיש לחברת ההשכרה שם Key box).
3. דלק – תחנות הדלק באזור פועלות בדרך כלל בין 08:00 ל-20:00, אז כדאי לתדלק כבר בערב שלפני כן כדי לא לקבל מחברת ההשכרה קנס גבוה על מיכל ריק.

כדי לקבל הצעות לרכב שכור בממינגן ומידע נוסף כנסו לכאן…
בנוסף – אם אתם לא שוכרים רכב אז דעו שחברת Flixbus מפעילה קווי אוטובוס ישירים מהנמל למספר נקודות בגרמניה, כולל פרייבורג שביער השחור.

 


לינה בשדה התעופה ממינגן

האם אפשר ללון בסמוך אליו?
כן.
יש באזור מספר מלונות ברמות שונות, רובם לא במרחק הליכה אבל הנסיעה ממש קרובה ופשוטה, ואם צריך אז מונית מונית מהעיר ממינגן (למשל) – תעלה לכם רק כ-20 אורו!

לחיפוש מלונות באזור ממינגן – לחצו כאן…

– (מלון לדוגמה שהוא קרוב וסביר (מרחק הליכה) הוא Bergers Airport Hotel…)
גם לינה בעיר Memmingen הסמוכה היא אופציה טובה כיוון שהדרך ממש קצרה ובלילה (לפני הטיסה של ריינאייר) הכבישים פנויים.

 

מהו כפר הנופש אלגוי?

כפר הנופש אלגוי (Centerparcs Allgau) שייך לרשת סנטרפארקס ונמצא כחצי שעה נהיגה מהעיר ממינגן. הוא יחסית חדש ברשת, מטופח, מלא אטרקציות וכולל פארק מים משובח, ומהווה פתרון מושלם לנופש משפחתי באזור חבל אלגוי או בדרך ליער השחור.

למידע נוסף על כפר הנופש CENTERPARCS אלגוי (Allgau)…

כפר נופש סנטרפארקס אלגוי
כפר נופש סנטרפארקס אלגוי

 



מפת שדה התעופה ממינגן

שדה התעופה ממינגן - מפה
שדה התעופה ממינגן – מפה

 


קישורים שימושיים

 

מבט אל תוך טרמינל שדה התעופה ממינגן

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments