היער השחור למבוגרים (זוגות ומתבגרים)

היער השחור הוא יעד מעולה לטיולי משפחות, אאאבל – החדשות הטובות הן שהאזור הקסום הזה מתאים מאוד, נעים ומעניין גם לטיול מבוגרים זוגי (מי אמר רומנטי?), ולמשפחות עם ילדים בוגרים.
יש המון דברים שאפשר לעשות כזוג – מרחצאות וספא, מסעדות ברמה גבוהה, סיורים רגליים בכפרים יפים, המון המון טבע יפה ונגיש (ברגל, באופניים, ברכב, ברכבל…), מלונות ברמה גבוהה, שופינג בערים הסמוכות, דרכי נוף ועוד.
המפתח להנאה הגדולה הוא תכנון יסודי של הטיול, שנעשה עוד מהארץ.

אספנו עבורכם מידע חשוב וטיפים מועילים בדרך להתאמת הטיול ברחבי היער השחור למבוגרים.

קודם כל – צאו לטבע, וכמה שיותר!

בטיול זוגות ביער השחור סביר פעמים רבות שהטבע יתפוס מרכיב מרכזי, כשלמרבה השמחה היער השחור מציג אותו במלוא הדרו. בתחומי היער תמצאו מגוון רחב של מסלולי הליכה בכל הרמות ומקומות לביקור, כולל כאלה עם אווירה רומנטית אם אתם זוג…

ממש על קצה המזלג אפשר להכיר אטרקציות דוגמת:

  • אגמים – למשל אגם טיטיזי או אגם קונסטנץ, Mummlse
  • מפלים – מפלי הריין, מפלי טריברג, מפלי טונדאו, Menzenschwand (שמוארים גם בלילה!), Sankenbachwasserfalle
  • קניוני טבעיים – קניון ווטאך, ערוץ ראוונה ועוד הרבה..
  • תצפיות נוף ושאליהן עולים עם רכבלים – למשל בהרים שאואינסלנד, בלכן, פלדברג, מגדלים וגשרי תצפית כמו למשל המגדל (Baumwipfelpfad) והגשר התלוי ב-Bad wildbad
  • מוזיאונים קטנים

 

אטרקציות למבוגרים

אוקיי, כאן קצת קשה להמליץ על משהו ספציפי…
האטרקציות העיקריות פזורות באזורים השונים של היער השחור, ולכן אנחנו ממליצים לכם להחליט קודם כל היכן אתם רוצים לבקר – פונקציה של הדברים שמעניינים אתכם אבל גם של משך הטיול.
לאחר מכן חקרו את העמודים שהכנו על כל יעד, סמנו לכם את האטרקציות שמדברות אליכן והתחילו לתכנן את חלוקת הימים.
עם כל הרצון לראות כמה שיותר – רצוי שהטיול שלכם יהיה רגוע יחסית. כדאי לא להעמיס יותר מדי באטרקציות ליום אלא לתכנן ימים שלווים יחסית, מה שגם ישאיר לכם זמן לעצמכם.

פינוקים בספא ומרחצאות

מתחמי הספא מקבלים מקום של כבוד ביער השחור, ואופציה מתבקשת כאשר בוחנים את ההתאמה של היער השחור לזוגות. בעיני רבים ה-עיר לקבל בה טיפולי ספא ופינוקים לגוף ולנפש היא באדן באדן, הנמצאת בצפון היער השחור.
תמצאו כאן מספר מרחצאות ומעיינות חמים מומלצים מאד, למשל Caracalla Therme (מציע אינסופי טיפולי ספא) ו-Friedrichsbad (מרחצאות בסגנון רומי ואירי הנמצאות בארמון מרהיב). בבאדן באדן מומלץ שלא לוותר על דרך היין, על היקבים האיכותיים וטעימות היין שבה.

במרכז היער מומלץ לבקר בספא סולמאר (Solemar), למרות – ואולי בגלל – שהוא הרבה פחות מתויר ומפורסם. יש כאן מתחמי רחצה וסאונה, חדרי טיפולים, חדרי מלח, בריכות חיצוניות, בריכות מקורות מחוממות ועוד. אם אתם מגיעים עם ילדים, יש בשבילם מספיק מה לעשות.

עוד אתרי ספא שכדאי להזכיר הם ספא קסיופיאה (Cassiopeia Therme), וויטה קלאסיקה (Vitta Clasic) שבמערב היער.

בדרום היער תמצאו את פארק המים המודרני Bad Paradise שבטיטיזה ולצד המתחם הטרופי המפנק (מי אמר ג'קוזי חיצוני בשלג + משקאות שמקבלים בבר שנמצא בלב הבריכה?) ובריכות השחייה – גם אזור ענק של סאונות ובריכות למבוגרים בלבד בעירום מלא (מותר מגבת על איזור החלציים).

פתרונות לינה

היער השחור מציע סוגים שונים של מקומות לינה, כשבחירה משפיעה על רמת האירוח, האווירה וגם המחיר. עבור זוגות המגיעים ליער השחור, יש מספר בחירות פופולאריות מאד. בדרך כלל ההמלצה עבורם היא לבחור במלונות, פשוט מכיוון שהם מתאימים יותר להרכב כזה של נוסעים ומציעים את החוויה שרוב הזוגות מצפים לה. בין המלונות של היער השחור יש כאלה שמיועדים בעיקר או אפילו רק לזוגות. מלונות אלה ישימו דגש על עיצוב רומנטי, אווירה נעימה, פרטיות, פינוקים לבני הזוג (מתחמי ספא וסאונות לדוגמא) ועוד. כאן תוכלו לראות מספר המלצות על מלונות שווים שמתאימים מאד לזוגות.

גם בצימרים ובדירות האירוח יש לא מעט אופציות שמתאימות לזוגות. בדרך כלל יהיו אלה מקומות קטנים ביחס לפתרונות האירוח המשפחתיים יותר. לפני שבוחרים לכן חשוב לראות מהו היצע החדרים של המקום – חבל לשלם על מספר חדרי שינה שלא תשתמשו בהם.

במקרה של טיול ביער השחור הלוקיישן בהחלט משפיע על החוויה (וגם על המחיר). הניסיון שלנו מראה שבדומה למשפחות, רוב הזוגות המטיילים ביער מעדיפים לשהות בחלק הדרומי או המרכזי שלו. מעבר ליופי הטבעי של אזורים אלה, הם מאפשרים גישה נוחה לרוב מה שחשוב לראות ביער השחור בעת ביקור ראשון בו.

באשר למועד ההזמנה, בגדול אנחנו ממליצים למהר ולהזמין מוקדם ככל האפשר טיסות וגם מקומות אירוח. מקומות הלינה ביער השחור מתמלאים מהר, בעיקר בתקופות התיירותיות העמוסות יותר. לזוגות יש אמנם מעט יותר מרווח ביטחון מאשר משפחות עם ילדים, אבל עדיין מומלץ לא לחכות לדקה ה-90 אלא להזמין מלון, צימר או כל מקום אחר שתבחרו מבעוד מועד. גם אם זה לא יעשה את הטיול שלכם זול יותר בהכרח, יהיו לכם יותר אופציות לבחירה.

בילויים

רוב הכפרים והעיירות שבלב היער השחור לא מתאימים לזוגות שמחפשים חיי לילה: היער השחור מזוהה במידה רבה עם חיק הטבע ופחות עם אורבניות. בכל זאת, יש אזורים ביער השחור בהם תוכלו למצוא את מה שאתם מצפים לו בתור בילוי לילי, למשל ישיבה בפאב, הופעה מוזיקלית חיה, ארוחת ערב או אפילו מסיבה. כדי ליהנות מסצנת חיי הלילה של היער השחור אתם צריכים להתמקם בערים דוגמת פרייבורג, באדן באדן או קולמאר (הנמצאת למעשה בצד הצרפתי בחבל אלזס), ופחות בכפרים האותנטיים והפסטורליים.

לכל מקום יש את האופי שלו מבחינת הבילויים. בפרייבורג, עיר בה אוכלוסייה צעירה חיה ותוססת, תמצאו פאבים ומקומות בילוי הפונים לצעירים יותר בגילם או בנפשם: המוזיקה כאן נוטה להיות רועשת יותר ולפעמים יש גם הופעות חיות, כך שמקומות רבים פחות יתאימו למי שמחפש בילוי לילי שקט. בין המקומות המומלצים של פרייבורג אפשר למנות את מועדון הריקודים Kagan, מועדון הג'ז Gazzhaus, הפאב Schlappen, הפאב האירי Okelly's ואחרים. באדן באדן, דוגמא אחרת, פונה לקהל מבוגר יותר או אפילו מתוחכם יותר מבחינת סצנת חיי הלילה, כשההיצע כולל מסעדות יוקרה, בתי קזינו, אולמות קונצרטים וכדומה.

מסעדות

ביער השחור אפשר לאכול טוב!
חופשה זוגית לא יכולה להיות מושלמת בלי כמה ארוחות רומנטיות. הדרישות שלכם ברורות: אוכל איכותי ומפנק (לפעמים אפילו עם כוכבי מישלן), אווירה אינטימית ורצוי שגם לוקיישן פסטורלי. למרבה השמחה היער השחור מספק את התנאים האלה בדיוק, עם כמה מסעדות שמתאימות לבילוי משותף.
טיפ – חפשו דווקא מסעדות בסגנון כפרי שמגישות אוכל גרמני מקומי – בדרך כלל זה מתכון לאיכות וטריות.
בנוסף – היין הוא רכיב מרכזי בארוחות מהסוג הזה, והוא יגיע לדרגת אמנות אם תבחרו במסעדה רומנטית בחבל היין של באדן באדן או בחבל אלזס. עוגת היער השחור בתור קינוח זוגי מושחת יכולה להתאים בבילויים מהסוג הזה.

אם אתם מעוניינים לברר קודם כל ביקורות ומידע נוסף על המסעדה, תוכלו להיעזר באחד החברים הטובים שלכם בטיולים בחו"ל – האינטרנט.
באתר Tripadvisor יש רשימות מקוונות של מסעדות מומלצות בכל עיר ואזור של היער השחור, עם ביקורות גולשים – הנה קישור לרשימה…
בדרך כלל האתר מציע אפשרות לסווג את התוצאות לפי הסגנון המבוקש והאווירה (מתאים לזוגות לעומת משפחות עם ילדים לדוגמא). מומלץ גם במקרים האלה להפעיל שיקול דעת בריא, כי יש הטוענים שחלק מהביקורות הן פיקטיביות ושבכל מקרה הטעם האישי והציפיות של המזמינים צריכים להשפיע על הבחירה של מסעדה ביער השחור.

לרשימת מסעדות שאספנו כאן באתר…

> רכב לטיול כבר הזמנתם? לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנה…

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments