טיול שלג בדצמבר מבאדן באדן לדרום היער השחור

♦ נושאים שמוזכרים בפוסט ♦

שלג ואוירת חג המולד  |  אינה נחמן

מאיפה ולאן ← תל-אביב-באדן באדן     |     מקום הלינה מלון Hotel Quellenhof-Sophia

אתמול חזרנו מהטיול ומשתפת חוויות וטיפים!

נסענו לשבוע אני ואחותי.

נחתנו בשדה התעופה באדן באדן קרלסרוהה. הטיסות יצאו כמעט בזמן עם עיכוב קטן של חצי שעה גם בהלוך וגם בחזור.

את הרכב סגרנו דרך שלמה סיקסט עם ביטול השתתפות עצמית. קיבלנו BMW מרווחת ומפנקת שעובדת חלקית על חשמל ולכן היתה מאוד חסכונית בדלק.

רכבת בשלג בדצמבראת הלילה הראשון ישנו במלון Hotel Quellenhof-Sophia. ממוקם ממש ליד קראקלה. מלון מצויין עם שירות מעולה לארוחת בוקר ממש טובה. בבוקר הלכנו למרחצאות קראקלה. ולאחר מכן עלינו להר מרקיור שבדיוק באותו לילה ירד המון שלג בבאדן באדן והוא היה כולו לבן ומהמם היה ממש כיף.

בשעות הצהריים יצאנו לכיוון האאוטלט שבגבול צרפת. הכל שם יקר ולא כדאי להשקיע.

בערב הגענו למלון משפחתי קטן בכפר איטרסווילר בשם Hotel Kieffer. כפר ציורי והמלון נמצא בתוך יקב משפחתי עם יינות טובים ובעלי המקום נותנים לטעום מהיין וכמובן שגם רכשנו כמה בקבוקים. העברנו שם שתי לילות. ביומיים שהיינו שם היינו בשטרסבורג המהממת. בריבלוויל בשוק ימי הביניים. בשווקים של קולמר ובאוברנאי המקסים שגם בו יש שוק כריסמס מקסים.

לאחר מכן נסענו לשלושה לילות ביער השחור ישנו בFerienhaus Waldwiese בהינטרזרטן. מיקום מצויין ומקבלים כרטיס אדום. עשינו סקי ובילינו בבאד פראדייס כמובן כל יום אחרי הצהריים. חוץ מזה היינו בפרייבורג ובטיטיזה. הכל היה מכוסה שלג והנופים היו מדהימים.

את הלילה האחרון העברנו במלון בשדה תעופה.

את כרטיס הסים רכשתי בקופיקס ב 6 שקלים וביום של הנסיעה חיברתי אותו לחבילה של וואלה מובייל שעולה 99 שקל לחודש. קיבלתי 3 ג'יגה גלישה 500 דקות שיחה לישראל ו 500 סמס כלול בחבילה. משלמים יחסי. ביום שחזרתי ביקשתי לנתק את הקו במייל והם ניתקו המיידי. פתרון מצויין וזול. האינטרנט עבד ללא דופי בכל המקומות שהיינו והעלות יוצאת פחות מ30 שקל לשבוע …מומלץ.

התוכן הנ"ל נכתב ואושר לפרסום באדיבות המטיילים עצמם מתוך רצון לשתף את חוויותיהם מהיער השחור ולעזור לאחרים. סביר שנפלו טעויות ו/או שהדברים שנחוו אינם נכונים עוד, ועל הקורא לבדוק אותם לפני השימוש בהם. אין לכותב או לבעלי האתר אחריות כלשהי לנכונות התוכן או לתוצאות השימוש בו. השימוש במידע מהווה הסכמה לתנאי השימוש של האתר.
רוצים לשתף את הגולשים בטיפים והמלצות משלכם? לחצו כאן…